Просмотр собрания по группе - Авторы Птащенко Е. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 19 из 19
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Economіc dеvеlopmеnt based on international enterpreneurship and business tourismNardіеllo G. G.; Naumik-Gladka K. G.; Ptashchenko O. V.; Malіukіna A. A.; Нардіелло Д. Г.; Наумік-Гладка К. Г.; Птащенко О. В.; Малюкіна А. О.; Нардиелло Д. Г.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Птащенко Е. В.; Малюкина А. А.
2017Высокотехнологическое развитие: подходы и особенности становленияПтащенко Е. В.; Птащенко О. В.; Ptashchenko O. V.
2016Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчанняПтащенко О. В.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Гронь А. В.; Ptashchenko O. V.; Gron O. V.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Деньги и кредит" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" всех форм обученияПтащенко Е. В.; Птащенко О. В.; Ptashchenko O. V.
2017Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівПтащенко О. В.; Рожко В. І.; Птащенко Е. В.; Рожко В. И.; Ptashchenko O. V.; Rozhko V. I.
2016Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачемПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Птащенко Е. В.; Мирошникова Е. Д.; Ptashchenko O. V.; Miroshnikova E. D.
2016Просування бренда в соціальних мережах за допомогою моделей SMM і SMOПтащенко О. В.; Кузьменко А. О.; Акулова К. І.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2018Професійне навчання безробітних на сучасному ринку праці України як частина становлення брендингу освітиПтащенко О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.; Птащенко Е. В.; Тер-Карапетянц Ю. Н.; Ptashchenko O. V.; Ter-Karapetyants Y. M.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "ГРОШІ ТА КРЕДИТ" для студентів напрямів підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка машинобудівної галузі" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка підприємств охорони здоров'я" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" всіх форм навчанняПтащенко О. В.; Бихова О. М.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Гронь А. В.; Ptashchenko O. V.; Bykhova O. M.; Gron O. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Інтернет-маркетинг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2015Сучасний маркетинг: аналіз і перспективи розвитку : наукове виданняОрлов П. А.; Лисиця Н. М.; Холодний Г. О.; Притиченко Т. І.; Косенков С. І.; Алдохіна Н. І.; Рожко В. І.; Птащенко О. В.; Бихова О. М.; Гронь О. В.; Рубан В. В.; Лях І. С.; Брусенко Н. В.; Орлов П. А.; Лисица Н. М.; Холодный Г. А.; Притыченко Т. И.; Косенков С. И.; Алдохина Н. И.; Рожко В. И.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Гронь А. В.; Рубан В. В.; Лях И. С.; Брусенко Н. В.; Orlov P. A.; Lysytsya N. M.; Holodnyi G. O.; Prytychenko T. I.; Kosenkov S. I.; Aldokhina N. I.; Rozhko V. I.; Ptashchenko O. V.; Bikhova O. M.; Gron O. V.; Ruban V. V.; Liakh I. S.; Brusenko N. V.
2016Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності містаМавріду В. Ю.; Птащенко О. В.; Бадяєв О. В.; Мавриду В. Ю.; Птащенко Е. В.; Бадяев А. В.; Mavridu V. Y.; Ptashchenko O. V.; Badyaev O. V.
2013Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографіяЩербак В. Г.; Холодний Г. О.; Птащенко О. В.; Бихова О. М.; Холодный Г. А.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Shcherbak V. G.; Holodnyy G. O.; Ptashchenko O. V.; Bykhova O. M.
2016Інноваційний маркетинг та менеджмент у системі вищої освітиПтащенко О. В.; Камінский Б. Ю.; Птащенко Е. В.; Каминский Б. Ю.; Ptashchenko O. V.; Kaminsky B. Y.
2017Інструменти інноваційного маркетингу в навчальному процесіПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.