Просмотр собрания по группе - Авторы Птащенко О. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21 по 40 из 94 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Вплив інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємницької діяльностіПтащенко О. В.; Наумік-Гладка К. Г.; Птащенко А. В.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Ptashchenko O. V.; Naumik-Gladka K. G.
2019Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2018Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2021Вступ до фаху «Міжнародні економічні відносини»: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" освітньої програми “Міжнародний бізнес” першого (бакалаврського) рівняПтащенко О. В.
2017Высокотехнологическое развитие: подходы и особенности становленияПтащенко Е. В.; Птащенко О. В.; Ptashchenko O. V.
2020Глобальні проблеми людства: стан і перспективи вирішенняПтащенко О. В.; Архипова Д. Є.
2016Дистанційне навчання – частина інновацій в освітіПтащенко О. В.; Телишевська Л. І.; Птащенко А. В.; Телишевська Л. И.; Ptashchenko O. V.; Telishevska L. I.
2017Ділова активність: управлінські та комунікаційні аспектиПтащенко О. В.
2018Застосування інтернет-технологій у міжнародному високотехнологічному маркетингуПтащенко О. В.
2017Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.
2016Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчанняПтащенко О. В.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Гронь А. В.; Ptashchenko O. V.; Gron O. V.
2018Концепція розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.
2021Маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" першого (бакалаврського) рівняПтащенко О. В.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Деньги и кредит" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" всех форм обученияПтащенко Е. В.; Птащенко О. В.; Ptashchenko O. V.
2017Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівПтащенко О. В.; Рожко В. І.; Птащенко Е. В.; Рожко В. И.; Ptashchenko O. V.; Rozhko V. I.
2014Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "ГРОШІ ТА КРЕДИТ" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко А. В.; Ptashchenko O. V.
2016Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко А. В.; Ptashchenko O. V.
2012Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Фінанси підприємств" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняПрохорова Т. П.; Птащенко О. В.; Prokhorova T. P.; Ptashchenko O. V.
2020Методичні рекомендації до написання кваліфікаційних робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівПтащенко О. В.; Зима О. Г.; Просяник О. П.; Афанасьєва О. М.
2022Моделі розвитку інформаційного суспільстваПтащенко О. В.; Полянський Д. Є.