Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Авторы Астахова І. Е.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 33
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Brexit: для Великобританії, ЄС і України.
Резнікова Т. О.
;
Астахова І. Е.
2018
Instagram как новый инструмент в интернет-маркетинге
Астахова И. Э.
;
Стоенко Е. М.
;
Астахова І. Е.
;
Стоєнко Є. М.
;
Astakhova I. E.
;
Stoienko E. M.
2019
Social media marketing як інструмент просування послуги і товару в соціальних мережах
Астахова І. Е.
;
Бабенко Д. С.
2018
Актуальность маркетинговых исследований во внешнеэкономической деятельности предприятия
Астахова И. Э.
;
Ковалева Ю. Ю.
;
Астахова І. Е.
;
Ковальова Ю. Ю.
;
Astakhova I. E.
;
Kovaleva Y. Y.
2018
Актуальность маркетинговых исследований во внешнеэкономической деятельности предприятия
Астахова И. Э.
;
Ковалева Ю. Ю.
;
Астахова І. Е.
;
Ковальова Ю. Ю.
;
Astakhova I. E.
;
Kovaleva Y. Y.
2019
Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємства
Астахова І. Е.
;
Шеноголець А. В.
2018
Инстаграм как новый инструмент в интернет-маркетинге
Астахова И. Э.
;
Стоенко Е. М.
;
Астахова І. Е.
;
Стоєнко Є. М.
;
Astakhova I. E.
;
Stoienko E. M.
2021
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Астахова І. Е.
2021
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» першого (бакалаврського) рівня
Астахова І. Е.
2021
Маркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості території
Астахова І. Е.
;
Костенко В. В.
2021
Маркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості території
Астахова І. Е.
;
Костенко В. В.
2023
Маркетинговий підхід щодо визначення та формування навчальної мотивації студентів
Астахова І. Е.
2016
Маркетинговый подход в формировании конкурентных преимуществ предприятия
Астахова И. Э.
;
Астахова І. Е.
;
Astakhova I. E.
2019
Міжнародний маркетинг
Шталь Т. В.
;
Астахова І. Е.
;
Козуб В. О.
2019
Особенности развития экологического маркетинга на предприятиях Украины
Астахова И. Э.
;
Астахова І. Е.
;
Astakhova I. E.
2018
Особливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Астахова І. Е.
;
Астахова И. Э.
;
Astakhova I. E.
2023
Особливості маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформації
Астахова І. Е.
;
Горобинська М. В.
2022
Особливості маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформації
Астахова І. Е.
;
Горобинська М. В.
2019
Особливості процесу управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства
Астахова І. Е.
;
Земляк Р. А.
2020
Особливості стратегій та заходів екомаркетингу
Астахова І. Е.
;
Григорова А. О.