Просмотр собрания по группе - Авторы Панчук А. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 17 из 17
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Впровадження сучасних методів логістики в підприємницькій діяльностіЛяліна Н. С.; Матвієнко-Біляєва Г. Л.; Панчук А. С.
2020Вступ до фаху: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівняАфанасьєв М. В.; Панчук А. С.; Ляліна Н. С.; Матвієнко-Біляєва Г. Л.
2017Доцільність договірної політики як основа удосконалення закупівельної логістики підприємстваПанчук А. С.; Гребенюк Т. О.
2018Маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняАфанасьєв М. В.; Панчук А. С.; Котельникова Ю. М.
2022Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньо-професійної програми «Економіка підприємства» другого (магістерського) рівняПанчук А. С.; Котельникова Ю. М.; Селезньова Г. О.; Чумак Г. М.
2015Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Економіка та організація інноваційної діяльності" для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчанняКулєшова Н. В.; Панчук А. С.
2023Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 051 "Економіка" освітньої програми "Економіка підприємства" першого (бакалаврського) рівняМатвієнко-Біляєва Г. Л.; Мартіянова М. П.; Панчук А. С.; Чумак Г. М.
2020Особливості впровадження електронного торговельного порталу у діяльність підприємства сектору В2ВПанчук А. С.; Котельнікова Ю. М.
2024Психологічні аспекти маркетингу і реклами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняПанчук А. С.
2023Психологія споживачів в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняПанчук А. С.
2021Соціально-економічні проблеми управління бізнесомПанчук А. С.; Ляліна Н. С.; Муренець І. Г.; Мартіянова М. П.; Котельникова Ю. М.; Ревенко О. В.; Матвієнко-Біляєва Г. Л.; Селезньова Г. О.; Чумак Г. М.; Усенко Н. М.; Ушкальов В. В.
2023Стратегічний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняПанчук А. С.
2021Сучасний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвиткуЛяліна Н. С.; Матвієнко-Біляєва Г. Л.; Панчук А. С.
2021Теоретико-методологічні засади та практичні аспекти управління бізнесомПанчук А. С.; Афанасьєв М. В.; Калашнікова Т. В.; Шиян Д. В.; Іпполітова І. Я.; Ляліна Н. С.; Мартіянова М. П.; Матвієнко-Біляєва Г. Л.; Ревенко О. В.; Салашенко Т. І.; Селезньова Г. О.; Ушкальов В. В.; Котельникова Ю. М.; Усенко Н. М.; Чумак Г. М.; Муренець І. Г.
2020Теоретичні основи логістичного управління запасами підприємстваЛяліна Н. С.; Матвієнко-Біляєва Г. Л.; Панчук А. С.
2021Теоретичні основи формування цифрової стратегії підприємствПанчук А. С.; Малькова К. О.
2018Інноваційні підходи у стратегічному управлінні фінансово-економічною безпекою підприємстваПанчук А. С.; Котельникова Ю. М.