Browsing by Subject целевая аудитория

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
2013ВЛИЯНИЕ РЕКЛАМЫ НА ПОДСОЗНАНИЕ ПОТРЕБИТЕЛЯ ПРИ ВЫБОРЕ ТОВАРОВ И УСЛУГСагайдакова О. С.
2019Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M. I.
2012Методика створення гіперлокального сайтуКолісник Є. Ю.; Колесник Е. Ю.; Kolesnik E. Y.
2016Особенности разработки электронного учебника по биологииБондарь И. А.; Щербатова С. С.; Бондар І. О.; Щербатова С. С.; Bondar I. A.; Scherbatovа S. S.
2012Планування рекламних комунікацій промислових підприємствМожевенко Т. Ю.; Mozhevenko T. Y.
2013ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ ТОВАРОВ НА РЫНКЕПроголаева Е. В.
2018Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Gron O. V.
2017Реклама в різноманітних мережах як сучасний маркетинговий інструментПанченко Т. І.; Панченко Т. И.; Panchenko T. I.
2018Системи керування вмістом (CMS) : робоча програма для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" першого (бакалаврського) рівняХорошевська І. О.; Хорошевская И. А.; Khoroshevska I.
2018Управління комунікативною політикою підприємстваВасильєв А. В.; Васильев А. В.; Vasyliev A. V.
2017Управління іміджем підприємства : робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M.
2019Інноваційні маркетингові комунікації в освіті: методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняРябова З. В.; Почуєва О. О.; Рябова З. В.; Почуева О. А.; Ryabova Z.; Pochuieva O.