Skip navigation

Перегляд зібрання за групою - Теми целевая аудитория

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013ВЛИЯНИЕ РЕКЛАМЫ НА ПОДСОЗНАНИЕ ПОТРЕБИТЕЛЯ ПРИ ВЫБОРЕ ТОВАРОВ И УСЛУГСагайдакова О. С.
2012Методика створення гіперлокального сайтуКолісник, Євген Юрійович; Колесник, Евгений Юрьевич; Kolesnik, Evgeny Yurievich
2016Особенности разработки электронного учебника по биологииБондарь И. А.; Щербатова С. С.; Бондар І. О.; Щербатова С. С.; Bondar I. A.; Scherbatovа S. S.
2012Планування рекламних комунікацій промислових підприємствМОЖЕВЕНКО, ТЕТЯНА ЮРІЇВНА; Можевенко Т. Ю.; Mozhevenko T. Y.
2013ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ ТОВАРОВ НА РЫНКЕПроголаева Е. В.
2017Реклама в різноманітних мережах як сучасний маркетинговий інструментПанченко Т. І.; Панченко Т. И.; Panchenko T. I.
2018Управління комунікативною політикою підприємстваВасильєв А. В.; Васильев А. В.; Vasyliev A. V.
2017Управління іміджем підприємства : робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M.