Просмотр собрания по группе - Тема goods

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 14 из 14
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Commodity marketi infrastructure, commodity research: Syllabus of the educational discipline for students of speciality 073 "Management" of the first (bachelor's degree) levelSigaieva T. E.
2023International trade in goods, services, technologies : program of the course for students of higher education of speciality 292 "International economic relations" of the study program "International Business" of the first (bachelor's) study cycleLytvynenko A. O.
2019Production and service management: syllabus for students of all specialties of the first (bachelor degree)Sigaieva T. E.
2012SEGMENTATION AND TARGETING AS THE WAYS OF PROMOTING GOODSNikulina N.
2021The Fundamentals of EconomicsUkrainska L.; Mashchenko M.; Lisna I.; Pyvavar I.; Pypenko I.; Ponomarenko O.; Stepanenko N. O.
2020Theoretical approaches to the interpretation of the concepts «Exchange» and «Exchange activity»Golikova Y.; Nikitina A. V.
2016К оценке возможностей повышения потребительских свойств с позиций взаимодействий системы «потребитель-производитель»Савченко Н. Ф.; Savchenko M. F.; Савченко М. Ф.
2016Методичні рекомендації до самостійної роботи з обліку операцій у торгових підприємствах з навчальної дисципліни "Облік за видами економічної діяльності" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" денної форми навчанняГоряєва М. С.; Пасенко Н. С.; Шушлякова О. В.; Горяева М. С.; Пасенко Н. С.; Шушлякова О. В.; Goryaeva M. S.; Pasenko N. S.; Shushliakova O. V.
2016Планы семинарских занятий, практические задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Стандартизация и сертификация товаров и услуг" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияРожко В. И.; Рожко В. І.; Rozhko V. I.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Менеджмент якості" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняОрлов П. А.; Рожко В. І.; Рожко В. И.; Orlov P. A.; Rozhko V. I.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Промисловий маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" спеціалізації "Логістика" заочної форми навчанняРуденко Г. Р.; Руденко А. Р.; Rudenko H. R.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Стандартизація і сертифікація продукції та послуг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Товарознавство" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняСавченко М. Ф.; Савченко Н. Ф.; Savchenko M. F.
2017Стандартизація і сертифікація товарів і послуг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.