Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 19145 по 19164 из 24244 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Стратегія трансформації пострадянської системи державного управління України як необхідна умова вирішення та запобігання соціальних конфліктів (архетипний підхід)Гагарінов О. В.
2014СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВАОнимченко Т. І.
2015Стратегія формування валютної політики підприємстваЧариєв М. Г.; Чарыев М. Г.; Charyyev M. G.
2014СТРАТЕГІЯ ФІРМИ В УМОВАХ ОЛІГОПОЛІЇВашакідзе Л. К.
2023Стратегія і тактика підприємництва: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівняТимошенко К. В.
2012Стратегія інвестиційної діяльності підприємстваДовгаль Л. В.
2021Стратегія інвестування в людські ресурси: роль, види та особливостіГончарова С. Ю.; Гончаров А. Б.
2019Стратегія ІС : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 126 "Інформаційні системи та технології" другого (магістерського) рівняЗнахур С. В.
2023Стратегії ведення ділових переговорів в українському бізнес-середовищіЛисиця Н. М.; Ястремська О. О.; Вдовічена О. Г.
2020Стратегії взаємодії компанії зі стейкхолдерами в забезпеченні сталого розвитку: глобальний аспектЧепелюк М. І.; Кущій С. С.
2019Стратегії виведення підприємства з кризового стануХлипенко І. В.
2023Стратегії залучення інвестицій в українську економіку: прогнози й викликиМузиченко А. О.; Овчаренко Т. С.; Сігаєва Т. Є.
2022Стратегії кадрової безпеки у соціально відповідальній організаціїУрдуханов Р. І.
2023Стратегії менеджменту : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент» третього (освітньо-наукового) рівняМазоренко О. В.
2014СТРАТЕГІЇ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВКлименко О. В.
2014СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЗА ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ТОВАРУАніщенко Ю. І.
2013СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ ПРОМИСЛОВИХ ТОВАРІВЖиленков О. С.
2021Стратегії розвитку в управлінні діяльністю підприємств готельно-ресторанного бізнесуЛитвиненко А. О.; Литвиненко О. Д.
2019Стратегії соціально - відповідального найму персоналу на українських підприємствах в умовах євроінтеграціїКотляревська К. Ю.; Котляревская К. Ю.; Kotlyarevska K. Y.
2021Стратегії та форми виходу консалтингової компанії на міжнародний ринокЧернуха Т. С.; Бунчикова Т. С.