Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Заголовки
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 4197 по 4216 из 24033
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Боргова безпека України: теоретичні засади, стан, перспективи
Меренкова Л. О.
2019
Боргова безпека України: теоретичні засади, індикатори оцінювання, сучасний стан
Меренкова Л. О.
2017
Боргові зобов’язання як денотат грошових знаків
Коннова Н. О.
2019
Боротьба з контрабандою як один із методів забезпечення митної безпеки держави
Найденко О. Є.
;
Рєзнікова Є. С.
2014
БОРОТЬБА ЗІ ЗЛОЧИННІСТЮ В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ В'ЄТНАМУ
Нгуєн Т. Х.
2013
БОРЬБА С TREATY-SHOPPING КАК С ОДНОЙ ИЗ ФОРМ ЗЛОУПОТРЕБЛЕНИЯ НАЛОГОВЫМИ СОГЛАШЕНИЯМИ
Гайдерова Н. А.
2013
БОРЬБА С УКЛОНЕНИЕМ ОТ НАЛОГООБЛОЖЕНИЯ ПРИ ПОМОЩИ ОФШОРНЫХ ТЕРРИТОРИЙ КАК ЭЛЕМЕНТ СИСТЕМЫ ПРОТИВОДЕЙСТВИЯ ОТМЫВАНИЮ ДЕНЕЖНЫХ СРЕДСТВ, ПОЛУЧЕННЫХ ПРЕСТУПНЫМ ПУТЕМ
Петухова Н. В.
2023
Бренд підприємства та формування його стратегії в умовах економіки вражень
Ястремська О. О.
2012
БРЕНД ТА БРЕНДИНГ У СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ
Негунов О. В.
2022
Бренд як інструмент створення конкурентних переваг міжнародних компаній
Козуб В. О.
;
Кандзюба Є. Р.
2022
Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в Україні
Ларіна К. В.
;
Чернишова А. А.
2020
Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємства
Демченко Г. В.
2023
Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
2023
Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
2013
Бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством
Грязнов О. Ю.
2020
Бренд-менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Мартиненко М. В.
2018
Бренд-менеджмент: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Мартиненко М. В.
;
Martynenko M. V.
2023
Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Лисиця Н. М.
2022
Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Ястремська О. М.
;
Мартиненко М. В.
;
Небилиця О. А.
2013
Бренд-стратегия инновации
Гурбанниязов Д.