Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 4294 по 4313 из 24262 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємстваДемченко Г. В.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2013Бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємствомГрязнов О. Ю.
2020Бренд-менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.
2018Бренд-менеджмент: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Martynenko M. V.
2023Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2022Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯстремська О. М.; Мартиненко М. В.; Небилиця О. А.
2013Бренд-стратегия инновацииГурбанниязов Д.
2013Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : монографіяЯстремська О. М.; Тімонін О. М.; Тімонін К. О.; Ястремская Е. Н.; Тимонин А. М.; Тимонин К. А.; Iastremska O. M.; Timonin O. M.; Timonin K. O.
2019Брендинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЧекштуріна В. М.
2013Брендинг как важная составляющая современного маркетингаХаллыев Г. М.
2020Брендинг туристичного підприємстваТимошенко К. В.
2017Брендинг як елемент стратегії соціально-економічного розвитку містаБєлікова Н. В.; Грецька-Миргородська В. В.; Беликова Н. В.; Грецкая-Миргородская В. В.; Bielikova N. V.; Gretska-Mirgorodska V. V.
2014БРЕНДИНГ: ВИЗНАЧЕННЯ ТА МОДЕЛІ РОЗРОБКИ БРЕНДАМоргун Н. О.
2017Британський досвід розвитку дистанційної освіти у вітчизняному контекстіПилаєва Т. В.; Будянська В. А.
2013БУХГАЛТЕРСКИЙ УЧЕТ НА СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЯХОсипенко А. М.
2014Бухгалтерське відображення фінансових інвестицій приватних підприємствМахота А. В.; Makhota A. V.
2013БУХГАЛТЕРСЬКИЙ АУТСОРСИНГДруб В. М.
2024Бухгалтерський облік : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок" освітньої програми "Митна справа" першого (бакалаврського) рівняФартушняк О. В.; Курган Н. В.