Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/10258
Title: Розв'язання завдань з навчальної дисципліни "Оптимізаційні методи і моделі" у середовищі МS Excel-2010 : навчально-практичний посібник для іноземних студентів
Other Titles: Решение задач по учебной дисциплине "Оптимизационные методы и модели" в среде MS Excel-2010 : учебно-практическое пособие для иностранных студентов
Solutions to tasks on the academic discipline "Optimization Methods and Models" in the MS Excel-2010 environment : educational quide-book for foreign students
Authors: Лебедєва І. Л.
Норік Л. О.
Лебедева И. Л.
Норик Л. А.
Lebedeva I.
Norik L.
Keywords: лінійне програмування
двоїстість
транспортна задача
цілочисельне програмування
управління запасами
моделі заміни
теорія ігор
динамічне програмування
линейное программирование
двойственность
транспортная задача
целочисленное программирование
управление запасами
модели замены
теория игр
динамическое программирование
linear programming
duality
transport task
integer programing
control of inventories
models of replacement
game theory
dynamic programing
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Розв'язання завдань з навчальної дисципліни "Оптимізаційні методи і моделі" у середовищі МS Excel-2010 : навчально-практичний посібник для іноземних студентів / І. Л. Лебедєва, Л. О. Норік. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. – 220 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено приклади розв'язання завдань, перелік яких повністю від-повідає програмі навчальної дисципліни. Розглянуто основні принципи і концепції побудови математичних моделей різних класів економічних завдань, для вирішення яких можуть бути використані методи математичного програмування. Продемонстровано можливості використання програмного забезпечення MS Excel-2010 для знаходження розв'язку реальних завдань економічного змісту. До кожної теми подано завдання для самостійної роботи і перелік питань для самоперевірки. Рекомендовано для іноземних студентів економічних напрямів підготовки як навчально-практична допомога в процесі безперервної математич¬ної підготовки, а також для викладачів для проведення занять і організації індивідуальної роботи студентів.
Приведены примеры решения задач, перечень которых полностью соответствует программе учебной дисциплины. Рассмотрены основные принципы и концепции построения математических моделей различных классов экономических задач, для решения которых могут быть использованы методы математического программирования. Продемонстрированы возможности использования программного обеспечения MS Excel-2010 для поиска решения реальных задач экономического содержания. К каждой теме даны задания для самостоятельной работы и перечень вопросов для самопроверки. Рекомендовано для иностранных студентов экономических направлений подготовки в качестве учебно-практической помощи в процессе непрерывной математической подготовки, а также для преподавателей для проведения занятий и организации индивидуальной работы студентов.
Examples of solutions to the tasks the list of which fully corresponds to the syllabus of the academic discipline are given. Basic principles and conceptions of constructing mathematical models of different classes of economic tasks are considered to be solved by the methods of the mathematical programming. Possibilities of the use of the MS Excel-2010 software are shown for finding solutions to real economic tasks. Every topic is provided with tasks for independent work and a list of questions for self-diagnostics. Recommended for foreign students of economic training directions as an educational and practical aid in the process of continuous mathematical training as well as for teachers to conduct classes and organize individual work of students.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10258
Appears in Collections:Навчальні видання (ВМЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015-20-П Лебедєва І. Л. , Норік Л. О.pdf4,43 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.