Статті (УСК) : [65] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 65
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Pейтингування трудового потенціалу в умовах глобалізаціїПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2018Ranking as an effective tool for quality assurance of labor potentialPtashchenko O. V.; Птащенко О. В.; Птащенко Е. В.
2018Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.; Птащенко Е. В.; Родионов С. А.; Кущ Я. Н.; Ptashchenko O. V.; Rodionov S. A.; Kushch Y. N.
2018Міжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацієюПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2018Методологія мовознавства як базовий чинник його розвиткуПросяник О. П.; Просяник О. П.; Prosianyk O. P.
2018Socialization and reception of a scientific conceptProsianyk O. P.; Просяник О. П.; Просяник О. П.
2018Журналістські розслідування порушень морських прав України в окупованому КримуЯресько К. В.; Яресько Е. В.; Yaresko K. V.
2018Інформаційні технології в умовах розвитку міжнародного маркетингу та прискорення глобалізаціїПтащенко О. В.; Брусніцина Д. Е.; Птащенко Е. В.; Брусницына Д. Э.; Ptashchenko O.; Brusnitsyna D.
2018Transformation of the global economic space in the presentPtashchenko O.; Птащенко О. В.; Птащенко Е. В.
2018Сучасний фольклор і медіаграмотність: точки дотикуСтаркова Г. В.; Старкова А. В.; Starkova H. V.
2018Актуальні формати бізнес-комунікацій початку XXI ст.Чекштуріна В. М.; Зіма О. Г.; Чекштурина В. Н.; Зима О. Г.; Chekhturina V. М.; Zima O. G.
2018Соціально-комунікаційний підхід до візуальних концептів у рекламній фотографіїЧекштуріна В. М.; Чекштурина В. Н.; Chekshturina V. M.
2018Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингуЗіма О. Г.; Зима О. Г.; Zyma O. G.
2018Сучасний фольклор і медіаграмотність: точки дотикуСтаркова Г. В.; Старкова А. В.; Starkova H. V.
2018Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільствіСорокіна Г. В.; Черкашина А. В.; Сорокина А. В.; Черкашина А. В.; Sorokina G. V.; Cherkashina A. V.
2018Особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізаціїПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2018Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринкуПтащенко О. В.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.; Птащенко Е. В.; Кошарная В. В.; Станкова А. А.; Ptashchenko O.; Kosharna V.; Stankova A.
2018Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринкахПтащенко О. В.; Небилиця О. А.; Брусніцина Д. Е.; Птащенко Е. В.; Небылица Е. А.; Брусницына Д. Э.; Ptashchenko O.; Nebylytsya O.; Brusnitsyna D.
2018Використання медіа-інструментарію для просування освітньої послугиПтащенко О. В.; Амєров Д. О.; Пащенко Т. І.; Птащенко Е. В.; Амеров Д. А.; Пащенко Т. И.; Ptashchenko O.; Amerov D.; Paschenko T.
2018Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізаціїБожкова В. В.; Птащенко О. В.; Сагер Л. Ю.; Сигида Л. О.; Птащенко Е. В.; Сигида Л. А.; Bozhkova V.; Ptashchenko E.; Sager L.; Sigida L.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 65