Статті (УСК) : [50] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 50
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізаціїПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2018Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринкуПтащенко О. В.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.; Птащенко Е. В.; Кошарная В. В.; Станкова А. А.; Ptashchenko O.; Kosharna V.; Stankova A.
2018Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринкахПтащенко О. В.; Небилиця О. А.; Брусніцина Д. Е.; Птащенко Е. В.; Небылица Е. А.; Брусницына Д. Э.; Ptashchenko O.; Nebylytsya O.; Brusnitsyna D.
2018Використання медіа-інструментарію для просування освітньої послугиПтащенко О. В.; Амєров Д. О.; Пащенко Т. І.; Птащенко Е. В.; Амеров Д. А.; Пащенко Т. И.; Ptashchenko O.; Amerov D.; Paschenko T.
2018Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізаціїБожкова В. В.; Птащенко О. В.; Сагер Л. Ю.; Сигида Л. О.; Птащенко Е. В.; Сигида Л. А.; Bozhkova V.; Ptashchenko E.; Sager L.; Sigida L.
2017Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукціїПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2018Застосування інтернет-технологій у міжнародному високотехнологічному маркетингуПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2018Оcобливоcтi комплекcу маркетингу i маркетингових комунiкацiй у cфері туризмуЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Зима А. Г.; Птащенко Е. В.; Zyma O.; Ptashchenko O.
2018Міжнародні комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2018Комунікативне повідомлення в контексті конструювання соціальної реальностіСорокіна Г. В.; Сорокина А. В.; Sorokina G.
2017Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринкахПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2018Професійне навчання безробітних на сучасному ринку праці України як частина становлення брендингу освітиПтащенко О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.; Птащенко Е. В.; Тер-Карапетянц Ю. Н.; Ptashchenko O.; Ter-Karapetyants Y.
2017Антропоцентризм як філософсько-методологічна основа концепції Ф. де СоссюраПросяник О. П.; Prosianyk O. P.
2017Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної рекламиСорокіна Г. В.; Сорокина А. В.; Sorokina H. V.
2017Мотивація і маніпуляція як інструменти впливу на людинуЗима О. Г.; Zyma O. G.
2018Методичний підхід до оцінювання потенціалу екологічного туризмуЗима О. Г.; Голуб М. О.; Зима А. Г.; Голуб М. А.; Zyma O. G.; Holub M. O.
2017Семіологічний інструменталізм і функціоналізм мови в концепції Фердинанда де СоссюраПросяник О. П.; Prosianyk O. P.
2017Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в спортивній сферіЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Станкова А. О.; Зима А. Г.; Птащенко Е. В.; Станкова А. А.; Zyma O. G.; Ptashchenko O. V.; Stankova A. A.
2017Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарюванняЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Кошарна В. В.; Птащенко Е. В.; Кошарная В. В.; Zyma O. G.; Ptashchenko O. V.; Kosharna V. V.
2017Ділова активність: управлінські та комунікаційні аспектиПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 50