Skip navigation

Статті (УСК) : [50] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 50
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізаціїПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2018Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринкуПтащенко О. В.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.; Птащенко Е. В.; Кошарная В. В.; Станкова А. А.; Ptashchenko O.; Kosharna V.; Stankova A.
2018Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринкахПтащенко О. В.; Небилиця О. А.; Брусніцина Д. Е.; Птащенко Е. В.; Небылица Е. А.; Брусницына Д. Э.; Ptashchenko O.; Nebylytsya O.; Brusnitsyna D.
2018Використання медіа-інструментарію для просування освітньої послугиПтащенко О. В.; Амєров Д. О.; Пащенко Т. І.; Птащенко Е. В.; Амеров Д. А.; Пащенко Т. И.; Ptashchenko O.; Amerov D.; Paschenko T.
2018Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізаціїБожкова В. В.; Птащенко О. В.; Сагер Л. Ю.; Сигида Л. О.; Птащенко Е. В.; Сигида Л. А.; Bozhkova V.; Ptashchenko E.; Sager L.; Sigida L.
2017Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукціїПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2018Застосування інтернет-технологій у міжнародному високотехнологічному маркетингуПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2018Оcобливоcтi комплекcу маркетингу i маркетингових комунiкацiй у cфері туризмуЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Зима А. Г.; Птащенко Е. В.; Zyma O.; Ptashchenko O.
2018Міжнародні комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2018Комунікативне повідомлення в контексті конструювання соціальної реальностіСорокіна Г. В.; Сорокина А. В.; Sorokina G.
2017Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринкахПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2018Професійне навчання безробітних на сучасному ринку праці України як частина становлення брендингу освітиПтащенко О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.; Птащенко Е. В.; Тер-Карапетянц Ю. Н.; Ptashchenko O.; Ter-Karapetyants Y.
2017Антропоцентризм як філософсько-методологічна основа концепції Ф. де СоссюраПросяник О. П.; Prosianyk O. P.
2017Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної рекламиСорокіна Г. В.; Сорокина А. В.; Sorokina H. V.
2017Мотивація і маніпуляція як інструменти впливу на людинуЗима О. Г.; Zyma O. G.
2018Методичний підхід до оцінювання потенціалу екологічного туризмуЗима О. Г.; Голуб М. О.; Зима А. Г.; Голуб М. А.; Zyma O. G.; Holub M. O.
2017Семіологічний інструменталізм і функціоналізм мови в концепції Фердинанда де СоссюраПросяник О. П.; Prosianyk O. P.
2017Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в спортивній сферіЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Станкова А. О.; Зима А. Г.; Птащенко Е. В.; Станкова А. А.; Zyma O. G.; Ptashchenko O. V.; Stankova A. A.
2017Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарюванняЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Кошарна В. В.; Птащенко Е. В.; Кошарная В. В.; Zyma O. G.; Ptashchenko O. V.; Kosharna V. V.
2017Ділова активність: управлінські та комунікаційні аспектиПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 50