Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 27.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний IT-менеджмент» першого (бакалаврського) рівняРодіонов С. О.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівняРодіонов С. О.
2022Стандартизація і сертифікація товарів та послуг. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2022Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.; Тер-Карапетянц Ю. М.
2023Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2023Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2023Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2023Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2024Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2023Маркетингова аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняУс М. І.