Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 31.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняКосенков С. І.; Косенков С. И.; Kosenkov S. I.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Рубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Ruban V. V.; Mavridu V. Y.; Selezneva K. V.
2014Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Рубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Ruban V. V.; Mavridu V. Y.; Selezneva K. V.
2016Методические рекомендации к выполнению лабораторных работ по учебной дисциплине "Информационно-коммуникационное обеспечение: современные методы обработки и анализа информации в маркетинговых исследованиях" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияРубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Рубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Ruban V. V.; Mavridu V. Y.; Selezneva K. V.
2017Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційно-комунікаційне забезпечення: сучасні методи обробки та аналізу інформації в маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2017Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Ruban V. V.
2018Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2017Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівПтащенко О. В.; Рожко В. І.; Птащенко Е. В.; Рожко В. И.; Ptashchenko O. V.; Rozhko V. I.
2015Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговое ценообразование" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.; Гронь А. В.