Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 101-109 из 109.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015The key stages of the process of establishing partnership relationsLysytsya N. M.; Us M. I.; Лисиця Н. М.; Ус М. І.; Лисица Н. М.; Ус М. И.
2016Принципы построения социального партнёрстваЛисица Н. М.; Лисиця Н. М.; Lysytsya N. M.; Ус М. И.; Ус М. І.; Us І. M.
2016Переваги та можливості соціального партнерстваЛисиця Н. М.; Ус М. І.; Лисица Н. М.; Ус М. И.; Lysytsya N. M.; Us M. I.
2018Професійне навчання безробітних на сучасному ринку праці України як частина становлення брендингу освітиПтащенко О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.; Птащенко Е. В.; Тер-Карапетянц Ю. Н.; Ptashchenko O. V.; Ter-Karapetyants Y. M.
2016Просування бренда в соціальних мережах за допомогою моделей SMM і SMOПтащенко О. В.; Кузьменко А. О.; Акулова К. І.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2017Высокотехнологическое развитие: подходы и особенности становленияПтащенко Е. В.; Птащенко О. В.; Ptashchenko O. V.
2013Проблемы социальной ответственности маркетинга в промышленно развитых странах с рыночной экономикой и в Украине в условиях затяжного мирового экономического кризисаОрлов П. А.; Орлов П. А.; Orlov P. A.
2017Ключові вимоги до синтезу системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваПіддубна Л. І.; Поддубная Л. И.; Piddubna L. I.
2018Маркетинг партнерських відносин в системі освітніх послугПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Pritychenko T. I.; Us M. I.