Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.005 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Правові аспекти регулювання франчайзингової діяльностіМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V.
2012Методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренду» на підприємствіМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V.
2012Аналіз підприємств легкої промисловості УкраїниМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V.
2008Аналіз міжнародної та вітчизняної практики нормативно-правового регулювання франчайзингуМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V.
2012Методичні аспекти управління розвитком промислових підприємствМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V.
2016Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності містаМавріду В. Ю.; Птащенко О. В.; Бадяєв О. В.; Мавриду В. Ю.; Птащенко Е. В.; Бадяев А. В.; Mavridu V.; Ptashchenko E.; Badyaev A.
2016Iнтернет-технологiї в маркетинговій діяльності підприємстваМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V.
2017Використання методів та інструментів інтернет-маркетингу підприємствами сфери послугМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V.