Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 13.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Социальная ответственность субъектов хозяйствования и их маркетинга – важный фактор повышения качества продукции и жизниОрлов П. А.; Orlov P. A.
2016Основные факторы повышения социальной ответственности субъектов хозяйствования и их маркетинга в свете глобального экономического кризисаОрлов П. А.; Орлов П. А.; Orlov P. A.
2016Major factors of increase of business entities social responsibility and their marketingOrlov P. A.; Орлов П. А.
2016Інноваційний маркетинг та менеджмент у системі вищої освітиПтащенко О. В.; Камінский Б. Ю.; Птащенко Е. В.; Каминский Б. Ю.; Ptashchenko O. V.; Kaminsky B. Y.
2015Holistic paradigm of small business marketing and its role in rural developmentAldokhina N. I.; Komarist O. I.; Danilenko V.; Алдохіна Н. І.; Комаріст О. І.; Даниленко В.; Алдохина Н. И.; Комарист Е. И.
2017Використання методів та інструментів інтернет-маркетингу підприємствами сфери послугМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2016Iнтернет-технологiї в маркетинговій діяльності підприємстваМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2012Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємствРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Оптимізація маркетингового бюджету на промислових підприємствах з використанням АВС – аналізуРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2018Калькуляційні системи в управлінні витратами на маркетингРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.