Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11311
Название: Формування і реалізація стратегії ділового спілкування підприємства із закордонними партнерами
Другие названия: Формирование и реализация стратегии делового общения предприятия с зарубежными партнерами
Forming and realization of strategy of business commonunication of enterprise is with foreign partners
Авторы: Мельник К. В.
Мельник Е. В.
Melnyk К. V.
Ключевые слова: ділове спілкування
переговорний процес
стратегія
розвиток
оцінка
управління
аналіз
ефективність
деловое общение
переговорный процесс
стратегия
развитие
оценка
управление
анализ
эффективность
business commonunication
voice process
strategy
development
estimation
management
Дата публикации: 2016
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Мельник К. В. Формування і реалізація стратегії ділового спілкування підприємства із закордонними партнерами : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / К. В. Мельник. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Краткий осмотр (реферат): В дипломній роботі предметом дослідження є теоретико-методичне забезпечення формування та реалізації стратегії ділового спілкування підприємства із закордонними партнерами. На основі проведеного аналізу фінансово-господарської та зовнішньоекономічної діяльності ДП «Завод хімічних реактивів» розроблено рекомендації розробити рекомендації щодо формування та реалізації стратегії спілкування підприємства із закордонними партнерами з урахуванням зовнішніх факторів впливу та його міжнародної конкурентної позиції
В дипломній роботі предметом дослідження є теоретико-методичне забезпечення формування та реалізації стратегії ділового спілкування підприємства із закордонними партнерами. На основі проведеного аналізу фінансово-господарської та зовнішньоекономічної діяльності ДП «Завод хімічних реактивів» розроблено рекомендації розробити рекомендації щодо формування та реалізації стратегії спілкування підприємства із закордонними партнерами з урахуванням зовнішніх факторів впливу та його міжнародної конкурентної позиції
In diploma work the article of research is the теоретико-методичне providing of forming and realization of strategy of business commonunication of enterprise with foreign partners. On the basis of the conducted analysis of financially-economic and external economic activity of ДП "Plant of chemical reagents" is worked out to recommendation to work out recommendations in relation to forming and realization of strategy of commonunication of enterprise with foreign partners taking into account the external factors of influence and him international competition position
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11311
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Репозитарий Мельник К. В..pdf144,37 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.