Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11341
Title: Організація міжнародної рекламної діяльності підприємства
Other Titles: Организация международной рекламной деятельности предприятия
The organization of the international advertising companies
Authors: Осадчий А. В.
Osadchy A. V.
Keywords: міжнародна реклама
підвищення ефективності
підприємство
організація
макрорівень
фактори
вплив
международная реклама
повышение эффективности
предприятие
организация
макроуровень
факторы
влияние
international advertising
efficiency
enterprise
organization
macro-level
the factors that influence
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Осадчий А. В. Організація міжнародної рекламної діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / А.В. Осадчий.- Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016
Abstract: The relevance of this theme is that it is international advertising occupies a special place in the foreign policy of communication and solve complex problems - effective formation and stimulate demand in the foreign market. Obektom paboty research is the process of organizing an international promotional activities improve the entrepreneurship. Ppedmety study is a set of theoretical, methodological and practical aspects of the organization of promotional activities of the enterprise abroad, development of ways of increasing the effectiveness of international advertising companies.
Актуальность данной темы заключается в том, что именно международная реклама занимает особое место во внешней коммуникационной политике и решает сложную задачу - эффективного формирования и стимулирования спроса на зарубежном рынке. Oбьектoм исследования pабoты является процесс организации международной рекламной деятельности предриятия. Пpедметом исследования является совокупность теоретических, методических и практических аспектов организации рекламной деятельности предприятия за рубежом, разработка направлений повышения эффективности международной рекламы предприятия.
Актуальність даної теми полягає в тому, що саме міжнародна реклама займає особливе місце в зовнішній комунікаційній політиці та вирішує складне завдання – ефективного формування і стимулювання попиту на зарубіжному ринку. Oб’єктoм дoслiдження poбoти є процесс організації міжнародної рекламної діяльності підприємтсва. Пpедметом дoслiдження є сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів організації рекламної діяльності підприємства закордоном, розробка напрямів підвищення ефективності міжнародної реклами підприємства.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11341
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМЗЕД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репозитарий Осадчий.pdf139,68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.