Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11341
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОсадчий А. В.-
dc.contributor.authorOsadchy A. V.-
dc.date.accessioned2016-04-14T12:20:42Z-
dc.date.available2016-04-14T12:20:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОсадчий А. В. Організація міжнародної рекламної діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / А.В. Осадчий.- Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11341-
dc.description.abstractThe relevance of this theme is that it is international advertising occupies a special place in the foreign policy of communication and solve complex problems - effective formation and stimulate demand in the foreign market. Obektom paboty research is the process of organizing an international promotional activities improve the entrepreneurship. Ppedmety study is a set of theoretical, methodological and practical aspects of the organization of promotional activities of the enterprise abroad, development of ways of increasing the effectiveness of international advertising companies.en_US
dc.description.abstractАктуальность данной темы заключается в том, что именно международная реклама занимает особое место во внешней коммуникационной политике и решает сложную задачу - эффективного формирования и стимулирования спроса на зарубежном рынке. Oбьектoм исследования pабoты является процесс организации международной рекламной деятельности предриятия. Пpедметом исследования является совокупность теоретических, методических и практических аспектов организации рекламной деятельности предприятия за рубежом, разработка направлений повышения эффективности международной рекламы предприятия.en_US
dc.description.abstractАктуальність даної теми полягає в тому, що саме міжнародна реклама займає особливе місце в зовнішній комунікаційній політиці та вирішує складне завдання – ефективного формування і стимулювання попиту на зарубіжному ринку. Oб’єктoм дoслiдження poбoти є процесс організації міжнародної рекламної діяльності підприємтсва. Пpедметом дoслiдження є сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів організації рекламної діяльності підприємства закордоном, розробка напрямів підвищення ефективності міжнародної реклами підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectміжнародна рекламаen_US
dc.subjectпідвищення ефективностіen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectорганізаціяen_US
dc.subjectмакрорівеньen_US
dc.subjectфакториen_US
dc.subjectвпливen_US
dc.subjectмеждународная рекламаen_US
dc.subjectповышение эффективностиen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.subjectорганизацияen_US
dc.subjectмакроуровеньen_US
dc.subjectфакторыen_US
dc.subjectвлияниеen_US
dc.subjectinternational advertisingen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectorganizationen_US
dc.subjectmacro-levelen_US
dc.subjectthe factors that influenceen_US
dc.titleОрганізація міжнародної рекламної діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeОрганизация международной рекламной деятельности предприятияen_US
dc.title.alternativeThe organization of the international advertising companiesen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Репозитарий Осадчий.pdf139,68 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.