Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11373
Назва: Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналах
Інші назви: Аналитическое основание формирования механизма взаимодействия субъектов торгового предпринимательства в маркетинговых каналах
The analytical basis of formation of the mechanism of interaction of trading businesses in the marketing channels
Автори: Піддубний І. О.
Шталь Т. В.
Доброскок Ю. Б.
Поддубний И. А.
Poddubny I. A.
Stahl T. V.
Dobroskok Y. B.
Теми: маркетингові канали
товарні стратегії
комунікаційні стратегії
цінові стратегії
маркетингові стратегії
маркетинговые каналы
товарные стратегии
коммуникационные стратегии
ценовые стратегии
маркетинговые стратегии
product strategies
communication strategies
marketing channels
pricing strategies
marketing strategies
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вид-во Львівської політехніки
Бібліографічний опис: Піддубний І. О. Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналах / І. О. Піддубний, Т. В. Шталь, Ю. Б. Доброскок // Торговельне підприємництво: механізми розвитку і фінансової підтримки : монографія / за наук. ред. С. В. Князя. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2015. – Розд. 1.5.3 – С. 242 – 249
Короткий огляд (реферат): In the monograph examines the patterns and mechanisms of the output to the external market. The architecture of marketing strategies at different levels. Analyzed indicators are used to assess the interaction between the sales channels.
В разделе монографии исследуются модели и механизмы выхода на внешний рынок. Рассмотрено архитектуру маркетинговых стратегий на разных уровнях. Проанализировано показатели которые используются для оценки взаимодействия между участниками каналов сбыта продукции.
В розділі монографії досліджуються моделі та механізми виходу на ринок. Розглянуто архітектуру маркетингових стратегій на різних рівнях. Проаналізовано показники які використовується для оцінки взаємин між учасниками каналів збуту продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11373
Розташовується у зібраннях:Монографії (МЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf600,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.