Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1138
Назва: ИМИДЖЕВАЯ СОСТАВЛЯЮЩАЯ КОМПАНИИ ТУРFEST
Автори: Ганьшина К. О.
Теми: имидж
культура обслуживания
привлекательный имидж
эффективность
надёжность
эффективная преданность
нормативная преданность
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Ганьшина К. О. Имиджевая составляющая компании TYPFEST / К. О. Ганьшина // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 128-131
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены и проанализированы ключевые составляющие, с помощью которых прописан Мастер-план для туристической фирмы Турfest и предложения по успешному формированию имиджа, который помогает выжить в суровом мире бизнеса.
The paper reviewed and analyzed the key elements that are registered with the Master Plan for the touristic company Турfest and suggestions for successful completion of the image, which helps to survive in the harsh world of business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1138
Розташовується у зібраннях:№ 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ганьшина К. О. Имиджевая составляющая компании TYPFEST.pdf240,65 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.