Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12152
Название: Вирішення проблем розвитку клієнтських відносин з банками на основі аналізу результатів маркетингових досліджень стану кон’юнктури регіонального ринку
Авторы: Колодізєв О. М.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
комунікація із споживачами
технології обслуговування клієнтів
Дата публикации: 2016
Издательство: ПП Щербатих О.В.
Библиографическое описание: Колодізєв О. М. Вирішення проблем розвитку клієнтських відносин з банками на основі аналізу результатів маркетингових досліджень стану кон’юнктури регіонального ринку / О. М. Колодізєв // Проблеми та перспективи розвитку регіональної економіки / Тези доповідей на ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. аспірантів, молодих учених та науковців, 21 квітня 2016 рік / За заг. ред. П. І. Сокуренка. – Кременчук: ПП Щербатих О.В., 2016. – С. 92 – 94.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено проблеми зниження рівня ділової активності вітчизняних банків. Узагальнено думки науковців щодо необхідності удосконалення існуючих підходів до формування маркетингової стратегії банків. Обгрунтовано доцільність переорієнтації банків на формування клієнтоорієнтованих стратегій як основи стабільної системи комунікацій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12152
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Колодізєв О.М.БС_тези2.pdf202,91 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.