Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12160
Название: Удосконалення механізму взаємовідносин в системі «клієнт-банк»
Авторы: Колодізєв О. М.
Максімова М. В.
Ключевые слова: банки
система «клієнт-банк»
стратегічна карта
збалансована система показників
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Колодізєв О. М. Удосконалення механізму взаємовідносин в системі «клієнт-банк» / О. М. Колодізєв, М. В. Максімова // Технологический аудит и резервы производства. — № 2/6 (28), 2016. - C. 32 – 36
Краткий осмотр (реферат): У статті удосконалено механізм взаємовідносин в системі «клієнт-банк», особливість якого полягає у застосуванні збалансованої системи показників. Узагальнено переваги та недоліки використання системи «клієнт-банк» для клієнтів та банків. Побудовано стратегічну карту розвитку системи «клієнт-банк», яка стала підґрунтям для формування збалансованої системи показників оцінки якості функціонування системи «клієнт-банк».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12160
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Колодізєв О.М._БС_стаття3.pdf467,18 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.