Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12253
Название: Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринках
Авторы: Жосан Г. В.
Трухачова К. В.
Зима О. Г.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
підприємство
зарубіжні ринки
Дата публикации: 2016
Издательство: УБС НБУ
Библиографическое описание: Жосан Г. В. Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринках / Г. В. Жосан, К. В. Трухачова, О. Г. Зима // Інформаційна та економічна безпека (INFECO-2016): матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф., м. Харків, 28-30 квітня 2016 року. – К. : УБС НБУ, 2016. – С. 50-53
Краткий осмотр (реферат): У статті доведено, що міжнародні маркетингові дослідження є засобами, які допомагають підприємству визначитись із оцінкою поточної ситуації на зовнішньому ринку дають можливість застосовувати ефективні управлінські рішення з опрацюванням комплексу маркетингових заходів на зовнішньому ринку. Такі дослідження складаються з двох великих блоків: дослідження ринків і дослідження потенційних можливостей підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12253
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2016 СТАТЬЯ Жосан_Трухачова_Зима.pdf243,76 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.