Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12391
Назва: Сучасні методи просування туристичного оператора на ринку
Інші назви: Современные методы продвижения туристического оператора на рынке
Modern methods of tourist operator market promotion
Автори: Алдошина М. В.
Aldoshyna M. V.
Теми: маркетингові комунікації
туристичний оператор
інструменти просування
Інтернет-комунікації
маркетинговые коммуникации
туристический оператор
инструменты продвижения
интернет-коммуникации
marketing communications
tourist operator
instruments of promotion
internet-communication
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Алдошина М. В. Сучасні методи просування туристичного оператора на ринку / М. В. Алдошина // Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика» м. Харків, 24 - 25 березня 2016. – С. 269 - 272. (електронне видання).
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті сучасні методи просування турпідприємств на ринку України, а саме: виставкова діяльність, спонсорство, Інтернет-комунікації, брендинг та подієвий маркетинг. Визначені особливості появи синтетичних інструментів маркетингових комунікацій у загальній класифікації та доцільність їх використання для підприємств туроператорської діяльності.
В статье рассмотрены современные методы продвижения турпредприятий на рынке Украины, а именно: выставочная деятельность, спонсорство, Интернет-коммуникации, брендинг и событийный маркетинг. Определены особенности появления синтетических инструментов маркетинговых коммуникаций в общей классификации и целесообразность их использования для предприятий туроператорской деятельности.
In the article the modern methods of tourist operator market promotion in Ukraine are considered, namely: exhibition activity, sponsorship, Internet-communications, branding and event marketing. The specific features of synthetic instruments of marketing communications appearance in general classification and feasibility of their using in tourist operator activity are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12391
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алдошина тези.pdf271,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.