Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12625
Название: Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампанії
Авторы: Бєлікова Ю. В.
Ключевые слова: емоції
оцінка ефективності СММ кампанії
соціальна мережа Facebook
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Бєлікова Ю. В. Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампанії / Ю. В. Бєлікова // Маркетинг в Україні / Київський нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана. - Київ, 2016. - №3 (96). - С.18-23.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню впливу розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампанії. Було зазначено, що співвідношення бренда чи продукту з певними емоціями та розповсюдженість цих емоцій важливі не тільки для розуміння сили бренда, рівня лояльності користувачів, але й має великий прогностичний потенціал. Розширена кнопка «Like» робить більш точними метрики залучення (post engage), спрощує процес моніторингу соціальної мережі, збільшує включення користувачів у процес взаємодії усередині соціальної мережі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12625
Располагается в коллекциях:Статті (БЖЦМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вплив розширення кнопки.pdf374,29 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.