Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12637
Название: Effectiveness indicators of social media marketing campaign
Авторы: Byelikova Y. V.
Ключевые слова: social media marketing (SMM)
effectiveness
coverage
indicators of engagement
emotional indicators
Дата публикации: 2015
Издательство: National Mining University
Библиографическое описание: Byelikova Y. V. Effectiveness indicators of social media marketing cam-paign / Y. V. Byelikova // Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. - Dnipropetrovsk, SHEI «National Mining University», 2015. – P.13-14.
Краткий осмотр (реферат): The paper deals with the effectiveness indicators of social media marketing campaign. It is suggested to organize all metrics in two groups: quantitative and qualitative – that helps to fix both coverage, and engagement - emotional indicators. Quantitative indicators are: the coverage of audience: number of members/followers, taking into account number of views and sample user's analysis. Qualitative indicators are: social actions, resonance, informational perception of brand, engagement indicators.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12637
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
byelikova_majestyofm.pdf141,22 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.