Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12642
Название: Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходу
Авторы: Сорокіна Г. В.
Ключевые слова: споживання
споживацька поведінка
комунікація
соціальна комунікація
споживацька комунікація
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Сорокіна Г. В. Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходу / Г. В. Сорокіна // Молодий вчений. — 2016. — № 3. — С. 479-482.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено особливості споживання та споживацької поведінки з позиції комунікативного підходу. Споживання розглядається як одна з форм соціальної комунікації, що має свій особливій комунікативний простір. Виявлені та проаналізовані стратегії споживацької поведінки як комунікативної дії. Доведено, що споживання має символічну, знакову природу. Споживацька поведінка відображає соціальні відносини між споживачами і суспільством в цілому.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12642
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сорокіна_спожив. поведінка.pdf210,22 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.