Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12682
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПолубєдова А. О.-
dc.date.accessioned2016-06-15T12:08:15Z-
dc.date.available2016-06-15T12:08:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПолубєдова А. О. Діагностика сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту професійної спрямованості спеціалістів в умовах економіки знань [Електронний ресурс] / А. О. Полубєдова // Ефективна економіка / Дніпропетровський державний аграрно-економічний ун-т. – 2015. - № 10.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12682-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню рівня сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту професійної спрямованості спеціалістів в умовах економіки знань. Основою успішного економічного розвитку людини, організації та суспільства в цілому є здатність до когнітивної діяльності усього економічно активного населення. Це призводить до необхідності формування професійної спрямованості спеціалістів при отриманні ними вищої освіти. В статті проведено діагностику професійної спрямованості майбутніх фахівців в сфері економіки. Аналіз результатів діагностики дозволив визначити мотиваційний компонент професійної спрямованості, який визначає ставлення спеціалістів до професійної діяльності. Діагностика показала, що для студентів значущими факторами при виконанні професійних обов’язків є можливість працювати з людьми, проявляти творчі здібності та досягати пошани. Про те, є різниця між рівнем усвідомлення значення проблеми та особистісною пізнавальною спрямованістю у респондентів рівнів «бакалавр» та «магістр». Це може послужити основою для визначення подальших напрямків освітньо-виховного процесу в організації. Для підвищення ефективності освітньо-виховного процесу визначено процес розвитку професійної спрямованості спеціаліста, що здатен побудувати та сприяти розвитку економіки знань. Запропонований автором розвиток професійної спрямованості включає в себе наступні компоненти: потреби, мотиви, світогляд, установки, діяльність, мету. Вплив на ці компоненти може сприяти підвищенню ефективності формування професійної спрямованості при впровадженні освітньо-виховного процесу. Критичною ланкою є неузгодженість між метою та здібностями особистості. Це визначається як основне протиріччя, та спонукає спеціаліста до зміни його потреб, мотивів, світогляду, установок, діяльності та мети. Результатом цих змін є розширення свідомості, що сприяє новому витку розвитку професійної спрямованості.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectпрофесійна спрямованістьen_US
dc.subjectекономіка знань, потребиen_US
dc.subjectмотивиen_US
dc.subjectметаen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectдіяльністьen_US
dc.titleДіагностика сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту професійної спрямованості спеціалістів в умовах економіки знаньen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (СЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1_Полубєдова А. О. Статья.pdf364,69 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.