Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1270
Название: Підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємстві за рахунок інновацій
Авторы: Шевчук А. Ю.
Ключевые слова: реклама
ефективність реклами
маркетингова інновація
інноваційна реклама
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Шевчук А. Ю. Підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємстві за рахунок інновацій / А. Ю. Шевчук // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 27 - 29
Краткий осмотр (реферат): Проведено теоретичне дослідження підвищення ефективності рекламної діяльності за рахунок введення інновацій. Розглянуто поняття маркетингових інновацій та їх вплив на ефективність рекламної кампанії.
A theoretical study of increase efficiency of advertisement activity was undertaken due to introduction of innovations. The concept of marketing innovations and their influence on efficiency of advertisement company are considered
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1270
Располагается в коллекциях:№11



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.