Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12835
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаракушин А. І.-
dc.contributor.authorПіддубний О. Г.-
dc.contributor.authorЦимбалюк Ж. О.-
dc.contributor.authorМаракушин А. И.-
dc.contributor.authorПоддубный А. Г.-
dc.contributor.authorMarakushin A. I.-
dc.contributor.authorPiddubny O. G.-
dc.contributor.authorTsimbalyuk Z. O.-
dc.date.accessioned2016-06-23T08:23:43Z-
dc.date.available2016-06-23T08:23:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМаракушин А.І. Раціональна організація занять груп фізичної реабілітації на початковому етапі навчання у ВНЗ / А. І. Маракушин, О. Г. Піддубний, Ж. О. Цимбалюк // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2014. – № 6 – С. 31-36. doi:10.6084/m9.figshare.1003975.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12835-
dc.description.abstractМета: науково обґрунтувати раціональний підхід до організації занять груп фізичної реабілітації на початковому етапі навчання у ВНЗ. Матеріал: в експерименті взяли участь 217 студентів груп фізичної реабілітації ХНЕУ імені Семена Кузнеця. Результати: розглянуто організаційні труднощі проведення занять з фізичного виховання в групах фізичної реабілітації на початку навчального року. Виявлено ефективний спосіб визначення рівня функціонального стану студентів. Експериментально перевірено ефективність формування груп фізичної реабілітації на початковому етапі навчання на основі визначення рівня функціонального стану студентів та визначено зміст цього етапу навчання. Встановлено зниження рівня функціонального стану студентів груп фізичної реабілітації на початковому етапі навчання (І семестр). Висновки: запропоновані зміни в організації студентів з відхиленнями у стані здоров’яen_US
dc.description.abstractЦель: научно обосновать рациональный подход к организации занятий групп физической реабилитации на начальном этапе обучения в ВУЗах. Материал: в эксперименте принимали участие 217 студентов групп физической реабилитации ХНЭУ имени Семена Кузнеца. Результаты: рассмотрены организационные трудности проведения занятий по физическому воспитанию в группах физической реабилитации в начале учебного года. Выявлен эффективный способ определения уровня функционального состояния студентов. Экспериментально проверена эффективность формирования групп физической реабилитации на начальном этапе обучения на основе определения уровня функционального состояния студентов и определено содержание этого этапа обучения. Установлено снижение уровня функционального состояния студентов групп физической реабилитации, на начальном этапе их обучения (І семестр). Выводы: предложены изменения в организации студентов с отклонениями в состоянии здоровья в. группы по уровню функционального состояния и в содержании обучения, что позволило сберечь функциональные возможности студентов на начальном этапе обучения.en_US
dc.description.abstractPurpose: to justify a rational approach to organization of group sessions of physical rehabilitation at the initial stage of training in universities. Material: 217 students of groups of physical rehabilitation KhNEU named Simeon Kuznets were involved in the experiment. Results: the organizational difficulties of physical education classes in groups of physical rehabilitation at the beginning of the school year were examined. An effective way of determination of the level of students’ functional state was identified. The effectiveness of the formation of groups of physical rehabilitation at the initial stage of training was experimentally verified on base on the definition of students’ functional state and the content of this stage of training was determined. A reduction of the level of students’ functional state of physical rehabilitation groups at the beginning of studying (I semester) was stated. Conclusions: the proposed changes in the organization of students with disabilities in health status in the group by the level of functional status and the content of studying allowing students to preserve the functionality of the initial stage of studyingen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectгрупаen_US
dc.subjectфізичнаen_US
dc.subjectреабілітаціяen_US
dc.subjectрівеньen_US
dc.subjectфункціональнийen_US
dc.subjectстанen_US
dc.subjectуменияen_US
dc.subjectстудентыen_US
dc.subjectметодикаen_US
dc.subjectпрактикаen_US
dc.subjectдиагностикаen_US
dc.subjectgroupen_US
dc.subjectphysicalen_US
dc.subjectrehabilitationen_US
dc.subjectlevelen_US
dc.subjectfunctionalen_US
dc.subjectstatusen_US
dc.titleРаціональна організація занять груп фізичної реабілітації на початковому етапі навчання у ВНЗen_US
dc.title.alternativeРациональная организация занятий групп физической реабилитации на начальном этапе обучения в ВУЗахen_US
dc.title.alternativeRational organization of training a group of physical rehabilitation on the initial stage of training in universitiesen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Раціональна організація.pdf533,18 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.