Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1284
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтрашкова А. К.-
dc.date.accessioned2012-12-03T09:00:10Z-
dc.date.available2012-12-03T09:00:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтрашкова А. К. Основні принципи та етапи розробки медіаплану / А. К. Страшкова // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 33 - 34en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1284-
dc.description.abstractРозглянуто принципи та етапи розробки медіаплану, вміле виконання яких допоможе правильно організувати рекламну стратегію та досягти найкращого результату в рекламній кампаніїen_US
dc.description.abstractThe principles and stages of development of the media plan, skillful execution of which will help to organize an advertising strategy and achieve the best result in an advertising campaign have been considereden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмедіаплануванняen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectзасоби масової інформаціїen_US
dc.subjectмедіаканалen_US
dc.subjectмедіаносійen_US
dc.titleОсновні принципи та етапи розробки медіаплануen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.1en_US
Располагается в коллекциях:№11

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страшкова А. К. Основні принципи та етапи розробки медіаплану.pdf349,04 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.