Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 93 (час пошуку: 0.01 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024The essence and main characteristics of social communicationsBlyznyuk T. P.; Wang Honghai
2024Management of innovative development of enterprises in the conditions of digitalization: strategy modelingIastremska O.; Rudych A.; Bumane I.; Hazukin A.; Zdolnyk V.; Kukhta P.
2024Digital transformation of the national economy of Ukraine: challenges and opportunitiesStender S.; Bulkot O.; Iastremska O.; Saienko V.; Pereguda Yu.
2024Принципи й практичний інструментарій превентивного контролінгового антикризового управління підприємствами харчової промисловості у сучасному бізнес середовищіДругова О. С.
2024Organizational culture as the basis of successful businessDruhova O.; Xia Li
2024Теоретико-методологічне підґрунтя феномену економіки враженьЯстремська О. О.
2024Економічні умови розвитку економіки вражень у країнах світу та в УкраїніЯстремська О. О.
2024Визначення атрактивності підприємств для формування раціональних вражень стейкхолдерів в умовах економіки враженьЯстремська О.; Кончик Д.
2024Використання форсайтингу в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2024Strategic Management of Innovative Development of Enterprises According to the Experience Economy Model: A ReviewIastremska O.; Bielikova N.; Kozlova I.; Herashchenko I.