Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13068
Название: Диверсифікація підприємств кондитерської галузі як чинник її економічного зростання
Другие названия: Diversification of enterprises of confectionery industry as a factor of its economic growth
Авторы: Богуславський Є. І.
Мироненко М. В.
Ключевые слова: вертикальна диверсифікація
горизонтальна диверсифікація
конкурентоспроможність
кондитерська галузь
позиція на ринку
ринки збуту
вертикальна диверсифікація
горизонтальна диверсифікація
конкурентоспроможність
кондитерська галузь
позиція на ринку
ринки збуту
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Богуславський Є. І. Роль диверсифікації при формуванні інвестиційного портфеля / Є. І. Богуславський, М. В. Мироненко / Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка". – м. Дніпропетровськ, 2016.- №04
Краткий осмотр (реферат): The article is investigated the strategy of diversification confectionery industry businesses. Considered the theoretical and methodological principles of formation and implementation of strategies in the confectionery industry. The paper studied the factors that should be considered during developing a strategy of diversification. Justified approach to diversification in order to increase competitiveness. Considered the main areas in which enterprises of confectionery industry operate and also competitive advantages that the company gets through diversification strategy. Analyzed on the example of the confectionery corporation "Biscuit-Chocolate" effects of vertical diversification and diversification by geography. Based on this analysis substantiates the assumption that in the confectionery field appropriate to both as vertical and horizontal diversification in order to getting business leaders. Studied the future prospects of the industry considering setting up production of functional confectionery.
Стаття присвячена дослідженню стратегії диверсифікації діяльності підприємств кондитерської галузі. Розглянуто теоретичні, методичні засади формування і реалізації цієї стратегії на підприємствах кондитерської промисловості. В статті досліджено чинники, які треба враховувати при розробці стратегії диверсифікації. Обґрунтований підхід до проведення диверсифікації задля підвищення конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто основні напрямки за якими працюють підприємства кондитерської галузі, а також конкурентні переваги, які отримує підприємство шляхом проведення стратегії диверсифікації. Проаналізовано на прикладі діяльності кондитерської корпорації «Бісквіт-шоколад» наслідки проведення вертикальної диверсифікації та диверсифікація діяльності за географічною ознакою. На основі проведеного аналізу обґрунтовано припущення, що в кондитерській галузі доцільно проводити як вертикальну, так і горизонтальну диверсифікації з метою отримання підприємств-лідерів. Розглянуті подальші перспективи галузі з урахуванням налагодження виробництвафункціональних кондитерських виробів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13068
Располагается в коллекциях:Статті (ДУПАЕП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.