Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 62.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Якість програмного забезпечення та тестування: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" першого (бакалаврського) рівняУшакова І. О.
2012Робоча програма навчальної дисципліни "Системний аналіз" для студентів напряму підготовки 6.050101 "Комп’ютерні науки" всіх форм навчанняУшакова І. О.; Ushakova I. O.
2012Соціальні мережі як засіб впливу на взаємовідносини з клієнтамиУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I. O.
2010Робоча програма навчальної дисципліни "Основи системного аналізу об’єктів і процесів комп’ютеризації" для студентів напряму підготовки "Комп’ютерні науки" всіх форм навчанняУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I.
2013Робоча програма навчальної дисципліни "Проектування інформаційних систем" для студентів напряму підготовки 6.050101 "Комп’ютерні науки" всіх форм навчанняУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova І.
2011Завдання до лабораторних робіт та методичні рекомендації до їх виконання в середовищі MS Dynamics CRM з навчальної дисцип-ліни "Інформаційні системи і технології в маркетингу" для студентів напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчанняУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I.
2011Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційні системи і технології у статистиці" для студентів напряму підготовки "Прикладна статистика" денної форми навчанняУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I.
2008Основи системного аналізу об’єктів і процесів комп’ютеризації: навчальний посібник для студентів напряму "Комп’ютерні науки" . Ч. 2.Ушакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I. O.
2008Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Інформаційні системи в маркетингу" (в середовищі CRM-системи "Парус") для студентів напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчанняУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I. O.
2009Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційні системи і технології в маркетингу" для студентів напрямку підготовки "Маркетинг" усіх форм навчанняУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I.