Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14213
Title: Формування сталого професійного розвитку працівників
Other Titles: Формирование устойчивого профессионального развития работников
Formation of sustainable professional development of employees
Authors: Маркова Н. С.
Маркова Н. С.
Markova N.
Keywords: сталий професійний розвиток працівників
професійне навчання
зовнішнє середовище
колектив підприємства
економіка підприємства
чинники внутрішнього та зовнішнього середовища
можливості сталого професійного розвитку
устойчивое профессиональное развитие работников
профессиональное обучение
внешняя среда
коллектив предприятия
экономика предприятия
факторы внутренней и внешней среды
возможности устойчивого профессионального развития
continuing professional development of employees
professional training, the external environment
the staff of the enterprise
enterprise economics
factors internal and external environment
opportunities for sustainable professional development
Issue Date: 2016
Citation: Маркова Н. С. Формування сталого професійного розвитку працівників Одеського національного університету / Н. С. Маркова // Вісник университету. – 2016. – Вип. 1 – Т. 21. – С. 175–180. – (Серія «Економіка»).
Abstract: Визначено і досліджено процес формування сталого професійного розвитку працівників. Подано авторську інтерпретацію поняттю «сталий професійний розвиток працівників», яке запропоновано розуміти як процес встановлення балансу між потребами підприємства й окремого працівника у професійному розвитку з врахуванням стратегічних інтересів кожного. У роботі запропоновано розглядати сталий професійний розвиток як взаємозв’язок елементів, які корелюють із тими складовими, що формують сталий економічний розвиток суспільства: зовнішнє середовище, колектив та економіка підприємства. Виявлено сутнісні риси сталого професійного розвитку працівників підприємства. Визначено впливові чинники сталого професійного розвитку, які запропоновано розподіляти на внутрішні (інноваційно-технологічні, організаційно-управлінські, соціально-психологічні, фінансово-економічні) та зовнішні (політико-правові, економічні, інноваційні, глобалізаційно-інтеграційні). Особливу увагу приділено питанню умов реалізації положень сталого професійного розвитку, що виникають в межах різних суб’єктів: окремого працівника, колективу, підприємства, зовнішніх контрагентів. Ключові слова: сталий професійний розвиток працівників, професійне навчання, зовнішнє середовище, колектив підприємства, економіка підприємства, чинники внутрішнього та зовнішнього середовища, можливості сталого професійного розвитку.
Определен и исследован процесс формирования устойчивого профессионального развития работников. Представлена авторская интерпретация понятия «устойчивое профессиональное развитие работников», которое предложено понимать как процесс установления баланса между потребностями предприятия и отдельного работника в профессиональном развитии с учетом стратегических интересов каждого. В работе предложено рассматривать устойчивое профессиональное развитие как взаимосвязь элементов, коррелирующими с теми составляющими, которые формируют устойчивое экономическое развитие общества: внешняя среда, коллектив и экономика предприятия. Выявлены сущностные черты устойчивого профессионального развития работников предприятия. Определены факторы устойчивого профессионального развития, которые предложено распределить на внутренние (инновационно-технологические, организационно-управленческие, социально-психологические, финансово-экономические) и внешние (политико-правовые, экономические, инновационные, глобализационно-интеграционные). Особое внимание уделено вопросу условий реализации положений устойчивого профессионального развития, возникающих в рамках различных субъектов: отдельного работника, коллектива, предприятия, внешних контрагентов.
The process of sustainable professional development of employees has been defined and researched. The sustainable professional development is the process of establishing a balance between the needs of the enterprise and the individual employee's professional development, taking into account the strategic interests of each other. The paper proposed to consider sustainable development as a professional relationship of elements correlated with the components that form the sustainable economic development of society: external environment, staff members and economy of enterprise. The core features of a sustainable professional development of employees have been identified. Influence factors of sustainable professional development have been defined, which had been proposed to divide into internal (innovative-technological, organizational and administrative, social and psychological, financial and economic) and external (political and legal, economic, innovative, globalization and integration). Special attention has been paid to issue of conditions, which had occurred in the context of different subjects: the individual employee, the company's staff, external counterparties.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14213
Appears in Collections:Статті (СП) 2016 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Маркова_Н.С..pdf243,64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.