Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14274
Название: Концептуальні засади міжнародного маркетингу
Авторы: Мішин О. Ю.
Мішина С. В.
Ключевые слова: маркетинг
міжнародний маркетинг
концепція
концепція міжнародного маркетингу
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Мішин О. Ю. Концептуальні засади міжнародного маркетингу [Текст] / О. Ю. Мішин, С. В. Мішина // Молодий вчений. — 2016. — №10 – С.396-400
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано існуючі підходи щодо формування концептуальних засад міжнародного маркетингу. Подано характеристику різнови¬дів організаційної структури системи міжнародного маркетингу. Запропоновано науково-методичний підхід щодо формування концептуальних засад міжнародного маркетингу, що становить собою сукупність теоретичних засад та процедур щодо їх практичного втілення. Запропоновано та обґрунтовано доцільність застосування на вітчизняних підприємствах концепції єдиного стратегічного спрямування мультиміжнародного маркетингу. Розроблено нау¬ково-теоретичний підхід щодо вибору концепції міжнародного маркетингу, що ґрунтується на врахуванні форм організації міжнародної маркетингової діяльності, типів маркетингового комплексу та видів організаційних структур системи міжнародного маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14274
Располагается в коллекциях:Статті (СЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стаття Мішин, Мішина.pdf254,9 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.