Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14382
Title: Розробка стратегії розвитку туристичного підприємства на прикладі ТОВ «АЗОВІНТУР»
Other Titles: Разработка стратегии развития туристического предприятия на примере ООО «Фирма «АЗОВИНТУР»
Strategic development of tourist firm ‘AZOVINTUR’
Authors: Лахно Е. Е.
Лахно Э. Э.
Lakhno E. E.
Keywords: стратегічне управління
туристична індустрія
туристичне підприємство
стратегическое управление
туристическая индустрия
туристическое предприятие
strategic management
tourism industry
tourist firm
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Лахно Е. Е. Розробка стратегії розвитку туристичного підприємства на прикладі ТОВ «АЗОВІНТУР»: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра: спец. 6.140103 "Туризм" / Е. Е. Лахно. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Abstract: У роботі проаналізовано теоретичні основи, сутність та значення реалізації стратегії управління для організацій. На основі проведеного дослідження була розглянута організація стратегічного управління на прикладі туристичного підприємства України; основні принципи формування ефективної стратегії управління туристичного підприємства в Україні; проведено аналіз туристичної індустрії України. Розроблені пропозиції та рекомендації щодо підвищення ефективності стратегічного управління на прикладі туристичного підприємства.
В работе проанализированы теоретические основы, сущность и значение реализации стратегии управления для организаций. На основе проведенного исследования была рассмотрена организация стратегического управления на примере туристического предприятия; основные принципы формирования эффективной стратегии управления туристического предприятия в Украине; проведен анализ туристической индустрии Украины. Разработаны предложения и рекомендации по повышению эффективности стратегического управления на примере туристического предприятия.
This research analyzes the theoretical basis, the nature and significance of the implementation of management strategies for organizations. On the basis of the study was reviewed by the organization of strategic management on the example of tourist company; basic principles of effective management strategies of tourist firms in Ukraine; the analysis of tourist industry of Ukraine. Developed proposals and recommendations for improving the effectiveness of strategic management on the example of the tourist firm.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14382
Appears in Collections:Дипломні роботи (бакалавр) - 2016р (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лахно Е..pdf314,08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.