Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1446
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЦиганок Г. І.-
dc.date.accessioned2012-12-14T09:17:47Z-
dc.date.available2012-12-14T09:17:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЦиганок Г.І. Теоретичні основи підвищення конкурентоспроможності продукції / Г. І. Циганок // Управління розвитком. - 2012. - №13. - С. 7-8en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1446-
dc.description.abstractПрисвячено висвітленню питання забезпечення необхідного рівня конкурентоспроможності продукції у сучасних умовах. Проведено аналіз поняття "конкурентоспроможність продукції".en_US
dc.description.abstractThe questions of the competitiveness of products on modern terms was considered. The concept is conducted competitiveness of products were analyzed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectпідвищенняen_US
dc.subjectтеоретичні підходиen_US
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc338.246.83:339.137en_US
Располагается в коллекциях:№ 13



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.