Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14750
Название: Поняття готовності майбутнього фахівця сфери туризму до міжкультурного діалогу
Авторы: Євдокімова-Лисогор Л. А.
Ключевые слова: поняття «готовність»
міжкультурний діалог
майбутні фахівці сфери туризму
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Євдокімова-Лисогор Л. А. Поняття готовності майбутнього фахівця сфери туризму до міжкультурного діалогу / Л. А. Євдокімова-Лисогор // Stav, problémy a perspektívy pedagogického štŭdia a sociálnej práce. Medzinárodná vedecko-praktická konferencia, 28-29 októbra 2016 / Vysoká škola Danubius, Faculta sociálnych štúdií. – Sládkovičovo, Slovenská republika, 2016. – C. 103-105
Краткий осмотр (реферат): Проведений аналіз теоретичної літератури дозволив виокремити поняття «професійна підготовка» як процес (навчання) та як результат (готовність), сукупність вимог, які ставлять перед майбутнім фахівцем підприємство, суспільство, держава. У ВНЗ процес навчання студентів спрямовано на готовність до професійної діяльності майбутнього фахівця. Виокремлене поняття «готовність» розглянуто як особистісно-професійне утворення, в основі якого поєднані особисті (мотиви, інтереси, потреби, знання) й операційні аспекти професійної діяльності (уміння, навички, досвід). У даному дослідженні було визначено й розглянуто наступні компоненти готовності до міжкультурного діалогу: мотиваційний, когнітивний, комунікативно-творчий та рефлексивний
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14750
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Євдокімова-Лисогор Л.А._1.pdf859,9 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.