Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14750| Назва: | Поняття готовності майбутнього фахівця сфери туризму до міжкультурного діалогу | 
| Автори: | Євдокімова-Лисогор Л. А. | 
| Теми: | поняття «готовність» міжкультурний діалог майбутні фахівці сфери туризму  | 
| Дата публікації: | 2016 | 
| Бібліографічний опис: | Євдокімова-Лисогор Л. А. Поняття готовності майбутнього фахівця сфери туризму до міжкультурного діалогу / Л. А. Євдокімова-Лисогор // Stav, problémy a perspektívy pedagogického štŭdia a sociálnej práce. Medzinárodná vedecko-praktická konferencia, 28-29 októbra 2016 / Vysoká škola Danubius, Faculta sociálnych štúdií. – Sládkovičovo, Slovenská republika, 2016. – C. 103-105 | 
| Короткий огляд (реферат): | Проведений аналіз теоретичної літератури дозволив виокремити поняття «професійна підготовка» як процес (навчання) та як результат (готовність), сукупність вимог, які ставлять перед майбутнім фахівцем підприємство, суспільство, держава. У ВНЗ процес навчання студентів спрямовано на готовність до професійної діяльності майбутнього фахівця. Виокремлене поняття «готовність» розглянуто як особистісно-професійне утворення, в основі якого поєднані особисті (мотиви, інтереси, потреби, знання) й операційні аспекти професійної діяльності (уміння, навички, досвід). У даному дослідженні було визначено й розглянуто наступні компоненти готовності до міжкультурного діалогу: мотиваційний, когнітивний, комунікативно-творчий та рефлексивний | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14750 | 
| Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Євдокімова-Лисогор Л.А._1.pdf | 859,9 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/відкрити  | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
