Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14750
Назва: | Поняття готовності майбутнього фахівця сфери туризму до міжкультурного діалогу |
Автори: | Євдокімова-Лисогор Л. А. |
Теми: | поняття «готовність» міжкультурний діалог майбутні фахівці сфери туризму |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Євдокімова-Лисогор Л. А. Поняття готовності майбутнього фахівця сфери туризму до міжкультурного діалогу / Л. А. Євдокімова-Лисогор // Stav, problémy a perspektívy pedagogického štŭdia a sociálnej práce. Medzinárodná vedecko-praktická konferencia, 28-29 októbra 2016 / Vysoká škola Danubius, Faculta sociálnych štúdií. – Sládkovičovo, Slovenská republika, 2016. – C. 103-105 |
Короткий огляд (реферат): | Проведений аналіз теоретичної літератури дозволив виокремити поняття «професійна підготовка» як процес (навчання) та як результат (готовність), сукупність вимог, які ставлять перед майбутнім фахівцем підприємство, суспільство, держава. У ВНЗ процес навчання студентів спрямовано на готовність до професійної діяльності майбутнього фахівця. Виокремлене поняття «готовність» розглянуто як особистісно-професійне утворення, в основі якого поєднані особисті (мотиви, інтереси, потреби, знання) й операційні аспекти професійної діяльності (уміння, навички, досвід). У даному дослідженні було визначено й розглянуто наступні компоненти готовності до міжкультурного діалогу: мотиваційний, когнітивний, комунікативно-творчий та рефлексивний |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14750 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Євдокімова-Лисогор Л.А._1.pdf | 859,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.