Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14750
Назва: Поняття готовності майбутнього фахівця сфери туризму до міжкультурного діалогу
Автори: Євдокімова-Лисогор Л. А.
Теми: поняття «готовність»
міжкультурний діалог
майбутні фахівці сфери туризму
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Євдокімова-Лисогор Л. А. Поняття готовності майбутнього фахівця сфери туризму до міжкультурного діалогу / Л. А. Євдокімова-Лисогор // Stav, problémy a perspektívy pedagogického štŭdia a sociálnej práce. Medzinárodná vedecko-praktická konferencia, 28-29 októbra 2016 / Vysoká škola Danubius, Faculta sociálnych štúdií. – Sládkovičovo, Slovenská republika, 2016. – C. 103-105
Короткий огляд (реферат): Проведений аналіз теоретичної літератури дозволив виокремити поняття «професійна підготовка» як процес (навчання) та як результат (готовність), сукупність вимог, які ставлять перед майбутнім фахівцем підприємство, суспільство, держава. У ВНЗ процес навчання студентів спрямовано на готовність до професійної діяльності майбутнього фахівця. Виокремлене поняття «готовність» розглянуто як особистісно-професійне утворення, в основі якого поєднані особисті (мотиви, інтереси, потреби, знання) й операційні аспекти професійної діяльності (уміння, навички, досвід). У даному дослідженні було визначено й розглянуто наступні компоненти готовності до міжкультурного діалогу: мотиваційний, когнітивний, комунікативно-творчий та рефлексивний
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14750
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Євдокімова-Лисогор Л.А._1.pdf859,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.