Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1488
Название: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Авторы: Лихолетов В. М.
Ключевые слова: стратегія
інноваційна діяльність
критерії
продукція
Дата публикации: 2012
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Лихолетов В.М. Формування стратегії оновлення продукції на підприємстві / В.М. Лихолетов // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 7 - 9
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто доцільність формування стратегії оновлення продукції на підприємстві. Проаналізовано основні критерії, на основі яких формується стратегія оновлення продукції на підприємстві.
The feasibility of forming a strategy update products in the enterprise are considered. The main criteria by which to generate a strategy update products in the enterprise were analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1488
Располагается в коллекциях:№15



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.