Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14926
Название: Маркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладом
Авторы: Рябова З. В.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингове управління
маркетингові дослідження
конкурентоспроможність навчального закладу
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Рябова З. В. Маркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладом. / З. В. Рябова //Актуальні питання освіти і науки: зб.наук.ст., матер. IV міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 листоп.2016 р. / ХНЕУ ім. С. Кузнеця −Х., 2016 − С. 82-87.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються теоретичні аспекти та надається визначення маркетингового управління загальноосвітнім навчальним закладом, особлива увага приділена описанню маркетингово-моніторингових досліджень та їх ролі у забезпеченні конкурентоспроможності навчального закладу
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14926
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Рябова статья.399-404.pdf375,76 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.