Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14938
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПушкар О. І.-
dc.contributor.authorГрабовський Є. М.-
dc.contributor.authorPushkar O. I.-
dc.contributor.authorHrabovskyi Y. M.-
dc.contributor.authorПушкарь А. И.-
dc.contributor.authorГрабовский Е. Н.-
dc.date.accessioned2017-02-06T14:01:20Z-
dc.date.available2017-02-06T14:01:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПушкар О. І., Грабовський Є. М. Розробка методологічних засад організації самостійної роботи студентів у системі електронного навчання / О. І. Пушкар, Є. М. Грабовський // Scientific Journal «ScienceRise». – 2016. – №10/2(27). – С. 41–45.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14938-
dc.description.abstractВ статті запропоновано концепцію організації процесу формування професійної компетенції самостійної роботи студентів в умовах електронного навчання. Здійснено реалізацію запропонованої моделі формування компетенції в умовах електронного навчання на прикладі мультимедійного комплексу з навчальної дисципліни «Технологічні процеси видавничо-поліграфічної справи». На основі використання методу Сааті зроблено вибір найбільш значущих складових для кожної компетенціїen_US
dc.description.abstractThe concept of organization of professional competence formation of students’ independent work in e-learning is proposed in the article. Implementation of the proposed model of competence formation in e-learning is done on the example of multimedia complex for discipline "Processes of publishing and printing". Selection of the most important components for each competence is made on the basis of Saaty methoden_US
dc.description.abstractВ статье предложена концепция организации процесса формирования профессиональной компетенции самостоятельной работы студентов в условиях электронного обучения. Осуществлена реализация предложенной модели формирования компетенции в условиях электронного обучения на примере мультимедийного комплекса по дисциплине «Технологические процессы издательско-полиграфического дела». На основе использования метода Саати сделан выбор наиболее значимых составляющих для каждой компетенцииen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectелектронне навчанняen_US
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.subjectсамостійна робота студентівen_US
dc.subjectмультимедійний комплексen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjectcompetence, studentsen_US
dc.subjectindependent worken_US
dc.subjectmultimedia complexen_US
dc.subjectinformation technologyen_US
dc.subjectэлектронное обучениеen_US
dc.subjectкомпетенцияen_US
dc.subjectсамостоятельная работа студентовen_US
dc.subjectмультимедийный комплексen_US
dc.subjectинформационные технологииen_US
dc.titleРозробка методологічних засад організації самостійної роботи студентів у системі електронного навчанняen_US
dc.title.alternativeDevelopment of methodological principles for organization of students’ independent work in the e-learning systemen_US
dc.title.alternativeРазработка методологических основ организации самостоятельной работы студентов в системе электронного обученияen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc378.14:371.2en_US
Располагается в коллекциях:Статті (КСіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
УДК 3381.pdf2,34 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.