Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1521
Название: АНАЛІЗ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ТА ПРОПОЗИЦІЯ КОМПЛЕКСНОГО ПІДХОДУ ДО ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БРЕНДА
Авторы: Лозова Х. П.
Ключевые слова: бренд
оцінка вартості
комплексний підхід
Дата публикации: 2012
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Лозова Х.П. Аналіз сучасних методів та пропозиція комплексного підходу до оцінки вартості бренда / Х.П. Лозова // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 37 - 39
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано основні сучасні методи оцінки вартості бренда, запропоновано комплексний підхід до цієї проблеми.
Modern methods of estimating fundamental value of the brand were analyzed, a comprehensive approach to this problem was proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1521
Располагается в коллекциях:№12



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.