Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1568
Название: ОСОБЛИВОСТI ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТI БIЗНЕСУ В УКРАЇНI У КРИЗОВИЙ ПЕРIОД
Авторы: Брусова І. С.
Ключевые слова: вартiсть бiзнесу
кризовий ринок
методи оцiнки
антикризове управлiння
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Брусова І. С. Особливості визначення вартості бізнесу в Україні у кризовий період / І. С. Брусова // Управління розвитку. - 2012. - №13. - С. 63-66
Краткий осмотр (реферат): Розкрито характеристику основних особливостей оцінки вартості бізнесу в кризовий період; обґрунтовано вибір і використання основних підходів до оцінки та визначено рекомендації зі збільшеня вартості підприємства.
The characteristic features of the basic valuation of the business during the crisis period, the rationale for the selection and use of the main approaches to the assessment, determination of recommendations to increase enterprise value.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1568
Располагается в коллекциях:№13



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.