Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15913
Назва: Управляння збутовою політикою підприємства
Інші назви: Управления сбытовой политикой предприятия
The theme of "management of marketing policy of the enterprise
Автори: Завгородній А. В.
Завгородний А. В.
Zavgorodniy А.
Теми: збут
збутова діяльність
збутова політика
управління збутовою політикою
сбыт
сбытовая деятельность
сбытовая политика
управление сбытовой политикой
sales
sales management
sales policy
marketing policy management
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Завгородній А. В. Управляння збутовою політикою підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра : спец. 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" / А. В. Завгородній, - Х.: ХНЕУ , 2017
Короткий огляд (реферат): Метою магістерської роботи є дослідження підходів для формування збутової системи підприємства, методів і технологій аналізу та управління збутовою політикою підприємства, оптимізації збутових процесів. Об’єктом дослідження виступає процес розробки збутової політики підприємства для підвищення його конкурентоспроможності та досягнення конкурентних переваг. Предметом дослідження є оцінка збуту підприємства основа при формуванні збутової діяльності підприємства
Целью магистерской работы является исследование подходов для формирования сбытовой системы предприятия, методов и технологий анализа и управления сбытовой политикой предприятия, оптимизации сбытовых процессов. Объектом исследования выступает процесс разработки сбытовой политики предприятия для повышения его конкурентоспособности и достижения конкурентных преимуществ. Предметом исследования является оценка сбыта предприятия основы при формировании сбытовой деятельности предприятия
The purpose of the master's work is research approaches for the formation of a marketing enterprise system, methods and techniques of analysis and management of enterprise marketing policy, optimization of sales processes. The object of the research is the process of developing a marketing policy of the company to increase its competitiveness and achieve competitive advantage. The subject of the study is to evaluate sales company marketing base in the formation of the company
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15913
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2017 р. (МЛЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Завгородній А.В..pdf129,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.