Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15919
Назва: Управління ціновою політикою на підприємстві
Інші назви: Управление ценовой политикой на предприятии
Management of pricing policy in the enterprise
Автори: Шаткіна А. А.
Шаткина А. А.
Shatkina A. A.
Теми: агропромисловість
процес формування
цінова політика
ціноутворення
агропромышленность
процесс формирования
ценовая политика
ценообразование
agro-industry
formation process
pricing policy
pricing
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Шаткіна А. А. Управління ціновою політикою на підприємстві : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра : спец. 8.03060101 " Менеджмент організацій і адміністрування " / А. А. Шаткіна, - Х.: ХНЕУ , 2017
Короткий огляд (реферат): У першому розділі проаналізовано думки фахівців, вчених-економістів щодо ціноутворення, цінової політики та її формування, розглянуто структуру й моделі його формування, сформовано фактори зовнішнього та внутрішнього впливу. У другому розділі проведено комплексний аналіз виробничо-господарської діяльності «МРІЯ Агрохолдинг» та виявлено недоліки поточного формування цінової політики на підприємстві. Дослідження методів ціноутворення дало змогу з формування теоретичних рекомендацій щодо комплексу заходів з удосконалення процесу формування ціни
В первой главе проанализированы мнения специалистов, ученых-экономистов по ценообразованию, ценовой политики и ее формирования, рассмотрена структура и модели его формирования, сформирован факторы внешней и внутренней воздействия. Во второй главе проведен комплексный анализ производственно-хозяйственной деятельности "Мрия Агрохолдинг» и выявлены недостатки текущего формирования ценовой политики на предприятии. Исследование методов ценообразования позволило по формированию теоретических рекомендаций по комплексу мероприятий по совершенствованию процесса формирования цены
In the first chapter, the opinions of specialists, economists on pricing, pricing policy and its formation are analyzed, the structure and models of its formation are considered, and the factors of external and internal impact are formed. In the second chapter, a comprehensive analysis of the production and economic activities of Mriya Agroholding was carried out and shortcomings in the current formation of pricing policy in the enterprise were revealed.The study of pricing methods allowed the formation of theoretical recommendations on a set of measures to improve the process of price formation
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15919
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2017 р. (МЛЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шаткіна А.А, анотація та реферат.pdf106,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.