Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16451
Название: Особливості маніпулятивних технік у маркетинговій діяльності підприємства
Авторы: Корнєєва Д. Е.
Ключевые слова: ефективність
маркетингова діяльність
маніпулятивні техніки
поведінка споживача
підприємство
Дата публикации: 2017
Издательство: ФОП Панов А. М.
Библиографическое описание: Корнєєва Д. Е. Особливості маніпулятивних технік у маркетинговій діяльності підприємства / Д.Е. Корнєєва // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 28 квітня 2017 року. – Х. : ФОП Панов А. М., 2017. – С. 598 – 603.
Краткий осмотр (реферат): Визначено значення маніпулятивних технік та їх особливостей щодо відстеження поведінки споживача для ефективного використання його в маркетинговій діяльності підприємства
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16451
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Корнеева Д.pdf313,77 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.