Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16533
Название: Маркетингове управління навчальним закладом як соціально-педагогічна технологія
Авторы: Рябова З. В.
Дата публикации: 2017
Издательство: ФО-П. Левковець
Библиографическое описание: Рябова З. В. Маркетингове управління навчальним закладом як соціально-педагогічна технологія / З. В. Рябова // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний менеджмент у закладах освіти» (21 березня 2017 р.) : в 2 ч. Ч. 2 / Житомир. держ .ун-т ім. І. Франка. Нац акад. пед. наук України, Полтава держ. Ун-т ім. В. Г. Короленк ; [відп. за вип. : Б. М. Ренькас, Т. Є. Рожнова]. – Житомир : Вид-во ФО-П. Левковець, 2017. – С. 149-154.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкривається сутність маркетингового управління навчальним закладом. Наводиться характеристика соціальної системи та визначаються провідні аспекти соціального управління. Розкриваються особливості та визначається місце маркетингового управління. Обґрунтовується той факт, що маркетингове управління навчальним закладом є соціально-педагогічною технологією
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16533
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья_Рябова_1.pdf292,51 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.